Τι μπορείτε να κάνετε;
-
Να κάνετε χρήση εγχώριων ιστοσελίδων λιανικών πωλήσεων, όταν είναι δυνατόν - είναι πιθανότερο να λύσετε τυχόν προβλήματα που θα ανακύψουν.
-
Πραγματοποιήστε την έρευνα σας - ελέγξτε τις κριτικές προτού προβείτε σε κάποια αγορά.
-
Χρησιμοποιήστε πιστωτικές κάρτες - έχετε περισσότερες πιθανότητες να σας επιστραφούν τα χρηματικά ποσά σε περίπτωση απάτης.
-
Πληρώστε μόνο μέσω μιας ασφαλούς υπηρεσίας πληρωμών - Σας ζητούν μεταφορά χρημάτων; Σκεφτείτε το διπλά!
-
Πληρώστε μόνο εφόσον είστε συνδεδεμένοι στο διαδίκτυο μέσω ασφαλών συνδέσεων - αποφεύγετε τη χρήση δωρεάν ή ανοικτών δημόσιων δικτύων WiFi.
-
Πληρώστε μόνο μέσω ασφαλούς συσκευής - Διατηρείτε το λειτουργικό σας σύστημα και λογισμικό ασφαλείας ενημερωμένο.
-
Προσοχή στις διαφημίσεις που προσφέρουν εξωφρενικές προσφορές ή θαυματουργά προϊόντα - Εάν ακούγεται πολύ καλό για να είναι αληθινό, τότε κατά πάσα πιθανότητα είναι ψεύτικο!
-
Αναδυόμενο παράθυρο που ισχυρίζεται ότι έχετε κερδίσει βραβείο; Σκεφτείτε το ξανά. Ενδεχομένως να κερδίσατε κακόβουλο λογισμικό.
-
Εάν δεν παραλάβετε το προϊόν σας, επικοινωνήστε με τον έμπορο/πωλητή. Εάν δεν λάβετε απάντηση, επικοινωνήστε με την τράπεζα συνεργασίας σας.
Να αναφέρετε πάντοτε τυχόν ύποπτη απόπειρα απάτης στην αστυνομία, ακόμα και αν δεν είστε θύμα αυτής.